wtorek, 28 października 2014

Witam na moim blogu

Witam serdecznie na moim blogu. :)

Jest to mój pierwszy i- jak na razie- jedyny blog.
Będę tu poruszała rozmaite tematy związane, oczywiście, z ezoteryką (ogólnie mówiąc), a jakie- i ja i Wy przekonamy się w odpowiednim czasie. ;) Oczywiście mam plany, ale co z nich wyjdzie- nie wiem. Na pewno chciałabym poruszyć tematy związane z reinkarnacją, światem dusz. Poza tym jedną z moich pasji jest wróżbiarstwo, więc i o tym parę wpisów pewnie będzie. Mam zamiar prezentować Wam rozmaite talie- przeważnie zagraniczne, niedostępne w polskich sklepach. Napiszę co nieco o moim podejściu do tego wszystkiego- jak to na blogu. ;)
Mam nadzieję, że każdy z Was znajdzie tu coś przydatnego, pomocnego.

Także to tyle słowem wstępu, otwarcia mojego bloga. Mam nadzieję, że miło będzie się Wam go czytało, przeglądało. :)

2 komentarze:

  1. Pozdrawiam ciepło ;)
    Powodzenia w prowadzeniu bloga!
    Ścskam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Aniu. :*
      Również pozdrawiam. :)

      Usuń

Masz ochotę podzielić się słowem? Zapraszam! :)