czwartek, 2 kwietnia 2015

Czakra trzeciego oka- wideo

Chciałam podzielić się z Wami pewnym filmikiem, na który natrafiłam niedawno szukając informacji nt. czakr. Jest to video z nagraną muzyką działającą stymulująco na czakrę trzeciego oka, wpływającą na nią uaktywniająco, otwierająco. Co prawda nie ma pewności z takimi sprawami, ale gdy ja po raz pierwszy słuchałam tej melodii, po jakiejś minucie poczułam m.in. silne mrowienie na czole, mniej więcej tam, gdzie podaje się lokalizację tej czakry, a później lekki ból głowy- co ponoć jest objawem otwierania się czakry. Także jeśli mielibyście ochotę wypróbować tę metodę, wystarczy, że klikniecie na filmik poniżej.

PS: Temat m.in. czakr omawiam w tym poście.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Masz ochotę podzielić się słowem? Zapraszam! :)