poniedziałek, 19 października 2015

Isis Oracle- bądź wierny sobie

Kilka dni temu pracowałam sobie z Isis Oracle (tak nawiasem: wyjątkowo mocno mnie ostatnio "woła"). Pragnąc uzyskać radę, wskazówkę, jak postępować, czego się trzymać w najbliższym czasie, wyciągnęłam kartę "Stay true & be in your power" i pomyślałam sobie, że podzielę się z Wami przesłaniem, które mi dała.


Oczywiście już sama karta, z założenia, niesie w sobie określone z góry (czyli, rzecz jasna, przez autorkę talii) przesłanie, jednak konkretnie dla mnie przesłaniem tej karty- na ten konkretny czas- jest "bądź wierny sobie".
No a w ramach rozwinięcia:
Znaj swoją moc, swoją wartość, znaj i pamiętaj siebie. Nie zapominaj, kim jesteś, ani ile jesteś wart. Bądź zawsze świadom tego, że jedyna osoba, do której należysz, to ty sam. Szanuj siebie, swoje uczucia i przeczucia i przede wszystkim podążaj za swoim własnym wewnętrznym głosem, za swoją intuicją, za swoim sercem- nie zwracaj zbyt dużej uwagi na to, co mówią, myślą inni. Oni to oni. A ty to ty. Nie staraj się sprostać oczekiwaniom innych, tylko swoim własnym. Działaj tak, abyś ty sam był z tych działań zadowolony- nie działaj pod innych, tylko pod siebie. Jeśli nie jesteś z czegoś zadowolony, jeśli czujesz, że możesz zrobić coś lepiej- działaj. I nie pod kątem oceny innych, ale tak, byś ty sam mógł być dumny z efektu swojej pracy. 
Nie zapominaj o tym, że najważniejsza ocena twoich działań, najbardziej znacząca opinia o tym, co robisz, przysługuje tobie. Właśnie tobie, a nie innym. 
Postępuj tak, byś sam dla siebie mógł być autorytetem. 

Także taki krótki post- moja interpretacja wyciągniętej karty, zapis przesłania, które uzyskałam... Bez wątpienia jest bardzo adekwatne do mojej aktualnej sytuacji, a także bardzo ważne dla mnie- przede wszystkim teraz, ale myślę, że i na resztę życia powinnam je sobie zapamiętać.
Być może to, co tu napisałam, i komuś z Was się przyda.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Masz ochotę podzielić się słowem? Zapraszam! :)