środa, 27 kwietnia 2016

Artystycznie- tarot moim okiem ;)

...i ręką. ;)
Co tu dużo pisać... Na pewnym polskim forum (konkretnie jednym z tych, do których odnośniki możecie znaleźć w kolumience "Strony, na które zaglądam" ;)) pracuję nad kolaboratywną talią tarota. No i pomyślałam sobie, że nie byłoby złym pomysłem poświęcenie tej mojej twórczości oddzielnego posta (bo pojedyncze karty zamieściłam już na blogu w adekwatnych postach oznaczonych etykietą projekt "Tarot kolaboratywny"). Tak więc tu właśnie możecie sobie "popodziwiać" moje "dzieła". ;)
Oczywiście artystką nie jestem, nigdy nie byłam jakoś bardzo utalentowana w kwestii prac plastycznych (niestety), no ale... Robię, co mogę. ;) A że to, co robię, lepiej zrobiłyby dzieci w przedszkolu, to już inna sprawa (cóż, w końcu każdy ma inne talenty...). :P

No to po kolei...

Siła

Umiarkowanie (wersja 1-wsza)

Umiarkowanie (wersja 2-ga)

3 mieczy

10 mieczy (wersja 1-wsza)

10 mieczy (wersja 2-ga)

PS: Wyjaśnienia odnośnie sposobu przedstawienia kolejnych kart w taki a nie inny sposób możecie znaleźć w adekwatnych postach oznaczonych etykietą projekt "Tarot kolaboratywny".

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Masz ochotę podzielić się słowem? Zapraszam! :)