wtorek, 1 listopada 2016

Samhainowe inspiracje, mroczne kreacje...- Halloween Tarot

 

Dobra. W takie rzeczy to ja bym się tak normalnie nie miała ochoty bawić (bowiem po prostu ostatnimi czasy moja niegdyś wielka pasja do kart sobie wyparowała... w większości), ale... cóż, ja, tak się składa, uwielbiam klimat Samhain/Halloween/Dziadów tak mocno, że gdy mi ten pomysł (tzn. pomysł na tego posta) wpadł do głowy, nie mogłam się powstrzymać.
Dla mnie tworzenie tego posta to kolejny pretekst do poobcowania sobie z mroczną sztuką (co uwielbiam robić), a dla Was- jeśli lubicie tarota- być może ciekawa forma inspiracji czy coś w tym rodzaju.
Zatem...
Pomyślałam sobie stworzyć z różnych obrazów (z internetu, oczywiście) taką tematyczną talię na tenże okres (czyli Samhain/Halloween/Dziady). Tak dla zabawy; no i dla przyjemności- bo dla mnie to po prostu fajna sprawa. Kocham mroczne klimaty w sztuce, no i tarota też (a w każdym razie zwykłam go kochać- ostatnio mi to minęło, aczkolwiek wciąż tarota lubię, więc...), zatem, cóż, czemu by tego nie połączyć z tejże okazji, iż trwa najbardziej przeze mnie ulubiony okres w całym roku? ;)

No więc właśnie.

Także tak: jest muzyka (przepadam kreować sobie klimat z pomocą muzyki- stąd i w tym poście wrzuciłam coś mrocznego. Swoją drogą: Adrian von Ziegler tworzy genialne utwory! Moim skromnym zdaniem, ma się rozumieć), no a poniżej są obrazy.
To jeszcze nie jest ukończone; zresztą to tylko taki luźny projekcik, moja forma zabawy i celebracji Samhain. Będę sobie ten post uzupełniała w najbliższym czasie. Może nawet o jakieś opisy do tych obrazów... Nie wiem. Na razie- dla mnie- obrazy to podstawa. A o większej wartości edukacyjnej tego posta ewentualnie pomyślę później.

Głupiec

Głupiec
Głupiec
Głupiec
Głupiec


Mag

Mag


Kapłanka
Kapłanka
Kapłanka
Kapłanka

Cesarzowa
Cesarzowa

Cesarz

Kapłan

Kochankowie
Kochankowie
Kochankowie



Rydwan

Sprawiedliwość
Sprawiedliwość


Pustelnik

Pustelnik


Koło Fortuny

Koło Fortuny


Siła
Siła
Siła
Siła



Wisielec
Wisielec

Śmierć
Śmierć
Śmierć
Śmierć

Umiarkowanie
Umiarkowanie
Umiarkowanie




Diabeł


Diabeł

Wieża



Gwiazda

Gwiazda
Gwiazda


Księżyc

Księżyc
Księżyc
Księżyc
Księżyc
Księżyc


Słońce










Odrodzenie



Odrodzenie



Świat


As buław



2 buław
2 buław
2 buław




3 buław
3 buław

4 buław
4 buław



5 buław
5 buław



6 buław
6 buław
6 buław



7 buław
7 buław
7 buław

8 buław
8 buław




9 buław

10 buław

Paź buław
Paź buław
Paź buław



Rycerz buław



Królowa buław
Królowa buław



Król buław



As kielichów

2 kielichów


3 kielichów

4 kielichów

5 kielichów

6 kielichów
6 kielichów      http://i.huffpost.com/gen/1706076/images/o-VAMPIRE-facebook.jpg



7 kielichów

8 kielichów
8 kielichów
8 kielichów


9 kielichów


10 kielichów

Paź kielichów
Paź kielichów


Rycerz kielichów


Królowa kielichów


Król kielichów




As mieczy



2 mieczy

2 mieczy



3 mieczy
3 mieczy

3 mieczy



4 mieczy
4 mieczy


4 mieczy

4 mieczy


5 mieczy


6 mieczy
6 mieczy
6 mieczy


7 mieczy
7 mieczy
7 mieczy


8 mieczy
8 mieczy
8 mieczy
8 mieczy


9 mieczy
9 mieczy


10 mieczy
10 mieczy
10 mieczy
10 mieczy



Paź mieczy
Paź mieczy
Paź mieczy

RYCERZ MIECZY


Królowa mieczy

Królowa mieczy

Królowa mieczy
Królowa mieczy


Król mieczy


As monet



2 monet
2 monet


3 monet



4 monet

4 monet
4 monet
4 monet
4 monet




5 monet
5 monet


6 monet


7 monet
7 monet
7 monet
7 monet
7 monet      http://orig14.deviantart.net/958d/f/2013/073/3/9/incarnot_project___ruins_concept_by_mrnepa-d5xzmx6.jpg
7 monet


8 monet



9 monet
9 monet


10 monet
10 monet
10 monet


Paź monet


RYCERZ MONET


Królowa monet


Król monet


Na razie tyle. Potem zajmę się resztą.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Masz ochotę podzielić się słowem? Zapraszam! :)